سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت ملک در استانبول

استانبول، ترکیه یک شهر جهانی است که ترکیبی شگفت‌انگیز از میراث قدیمی و جدید دارد و در آپارتمان‌های مختلف با نام تجاری جدید در استانبول که نمادی از این مجموعه هستند ظاهر می‌شود. تحولات جدید بسیاری در بخش اروپایی استانبول وجود دارد که توسط مارک های مختلف املاک و مستغلات معروف ایجاد شده است.

بهترین در سبک و لوکس

برخی از آپارتمان های جدید در استانبول با سبک، لوکس و طراحی های عالی تعریف می شوند. اکثر این آپارتمان ها با ویژگی های هتل 5 ستاره که فراتر از تصور است تزئین شده اند. شما می توانید از آپارتمان های با قیمت بسیار مقرون به صرفه تا آپارتمان های گران قیمت و گران قیمت را به دلخواه انتخاب کنید. آپارتمان های استانبول قطعا گزینه خوبی برای خریدارانی است که به دنبال چیزی با حس سنتی هستند. انواع آپارتمان های سبک عثمانی وجود دارد که به روش اروپایی نیز بازسازی شده اند و از حدود 150000 یورو شروع می شوند.

هزینه های نگهداری کم

آپارتمان های جدید در استانبول برای خریداران کم تعمیر و نگهداری ایده آل هستند. شما می توانید به دنبال هر نوع آپارتمانی در استانبول باشید که متناسب با هر نوع بودجه ای باشد. شما می توانید از آپارتمان های استودیویی با 60000 دلار تا آپارتمان های لوکس با 15 میلیون دلار را انتخاب کنید. خرید آپارتمان در استانبول معادل برنده شدن در لاتاری است. هزینه های نگهداری واقعا پایین است. جدیدترین آپارتمان ها با بهترین دکوراسیون داخلی و مشخصات فوق العاده ساخته شده اند و همچنین دارای نام های تجاری داخلی هستند.

https://homeinistamnbul3.mystrikingly.com/