سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش ملک در استانبول چگونه است؟

با این حال، به عنوان یک صاحب خانه دوم، ممکن است زمانی فرا برسد که فکر کنید بهتر است ملک را اجاره کنید یا آن را بفروشید و پول را در جای دیگری سرمایه گذاری کنید. برخی از مهاجرانی که در ترکیه زندگی می کنند، پول را فروخته اند، پول را در یک حساب پس انداز با بهره بالا واریز کرده اند و از آن برای پرداخت اجاره، قبوض آب و برق و سایر هزینه های زندگی روزمره خود استفاده می کنند.

جذاب به نظر می رسد، اما ارزش یادآوری این است که در حالی که این مهاجران از سبد سرمایه گذاری مالی خود استفاده نمی کنند، سود بلندمدت هم ندارند. بر اساس شرایط فعلی بازار و اینکه چه چیزی از نظر مالی منطقی تر است، تصمیم خود را بر اساس فروش یا اجاره قرار دهید.

در بیشتر مناطق ترکیه، در دسترس بودن انبوه قیمت مسکن را پایین نگه می‌دارد. در برخی مکان‌ها مانند استانبول، ساخت‌وسازهای جدید بازار را مجذوب خود می‌کنند، از این رو با وجود قدمت و شرایط فروش مجدد خانه‌ها، بر شاخص قیمت تسلط دارند.

شهرهای دیگر مانند کالکان زمین کمتری برای ساخت و ساز دارند. بنابراین خانه‌های فروش مجدد بر بازار تسلط دارند و قیمت بالاتر، عدم دسترسی را نشان می‌دهد. اگر از ارزش فعلی خانه خود راضی نیستید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که آن را اجاره کنید و تا زمانی که ارزش ها افزایش یابد، بازار را تحمل کنید.

در ترکیه، فروش ملک قبل از پنج سال مالکیت مستلزم مالیات بر عایدی سرمایه، بر سود حاصل بین قیمت خرید و فروش است. در مواردی که مالک سودی معادل 70000 لیره ترکیه یا بیشتر داشته باشد، این بار به 35 درصد می رسد. در ترکیه، ارزش آن را دارد که پنج سال قبل از فروش منتظر بمانید.

اجاره خانه شما: نکاتی که باید در مورد آنها فکر کنید

ترکیه را به عنوان بیست و پنجمین کشور برتر برای خارجی ها برای خرید ملک اجاره ای و کسب درآمد از آن معرفی کرد. آنها بازده اجاره را 3.62? تخمین می زنند اما در چند استراحتگاه ساحلی تعطیلات که می تواند به 5? برسد.

به بازار نگاه کنید و ببینید آیا تقاضا وجود دارد یا خیر. در بسیاری از استراحتگاه‌های ساحلی دریای اژه و مدیترانه، اجاره‌کنندگان برای یافتن خانه در درازمدت تلاش می‌کنند زیرا صاحبخانه‌ها از اجاره تعطیلات درآمد بیشتری کسب می‌کنند. با این حال، در استانبول، شانس بیشتری برای یافتن اجاره‌کنندگان بلندمدت دارید، زیرا این شهر یک مرکز تجاری و آموزشی است.

house in istanbul