سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای داشتن ملک در استانبول

با این حال فروش برای یالیس کند است. آنها همیشه معیاری برای دشواری ارزش گذاری اموال و عدم تمایل خانواده های ترک به جدایی از آنها بوده اند. آقای اوزجان آخرین بار پنج سال پیش یک یالی فروخت.

قیمت یالیس بسته به موقعیت و طول ملک در کنار آب از 10 میلیون تا 100 میلیون دلار متغیر است.

آقای اوزجان گفت: "یالی در خلیج ارزش کمتری دارد، اما روی دماغه ارزش بیشتری دارد." این می تواند با خطرات ناشی از جریان بسیار سریع در برخی مکان ها همراه باشد.

بسیاری از یالی ها پس از خراب شدن، سوختن یا اصابت یک نفتکش سرگردان که با پیچ های دشوار تنگه دست و پنجه نرم می کند، به طور گسترده بازسازی و حتی بازسازی شده اند.

بیشتر یالی های بازمانده در سمت آسیایی بسفر هستند که ساکت تر و سبزتر است. از با ارزش ترین محله های یالی می توان به بیکوز و کندیلی در سمت آسیایی و ینیکوی در سمت اروپایی اشاره کرد.

خانم الواسویلی گفت اگر یک یالی خوب در 40 سال آینده بیاید، خوشحالیم. شرکت او در سال گذشته یک آپارتمان و سه آپارتمان در استانبول کنار آب در عمارت های تغییر کاربری داده شده فروخته است.

خریداران بین المللی در سال گذشته با سوء استفاده از رکود اقتصادی و کاهش لیر ترکیه برای خرید به بازارهای در حال توسعه، فروش املاک و مستغلات در استانبول را افزایش داده اند. هر خرید ملکی به ارزش بیش از 250000 دلار، شهروندی خودکار و همچنین مکانی در این شهر گنبدها و مناره ها را به همراه دارد.

آقای اوزجان گفت که مشتریان از خاورمیانه و آسیای مرکزی به ویژه به دنبال خانه در استانبول بوده اند، در حالی که ترک های ثروتمند در سال های اخیر اموال می فروشند و به غرب نقل مکان کرده اند.